Ljubljana, Ajdovščina, 16. oktober – Zaveze odgovornosti sprejemajo živilska podjetja, ki se zavedajo svojega vpliva na potrošnike ter jim želijo z informiranjem in preoblikovanjem svojih živil omogočati zdrav življenjski slog. S ponosom in odgovornostjo zavezo podpisujejo tudi v Mlinotestu.
»V Mlinotestu bomo v obstoječem asortimanu pekovskih izdelkov naše blagovne znamke do leta 2022 zmanjšali vsebnost dodane soli za 5 %. Poleg tega bomo na stopnjo vsebnosti soli pozorni pri prihodnjem razvoju pekovskih izdelkov, saj se zavedamo, da so kruh in pekovska peciva živila, ki so pogosto na mizi, zato je zelo pomembno, da prav pri njih razmišljamo o zmanjšanju soli v naši prehrani, kar pomembno vpliva na naše zdravje. Podpisali smo tudi zavezo na področju polnozrnatih izdelkov, ki jih sicer potrošnikom že ponujamo in po katerih radi posegajo, z današnjim podpisom pa se zavezujemo, da bomo v prihodnje namenili še več razvojnih aktivnosti vključevanju polnozrnatih sestavin v pekovske izdelke. Naši izdelki že zdaj sledijo tem smernicam, pozorno spremljamo svetovne trende in z njimi usklajujemo ponudbo. Sodobni potrošnik je namreč zelo osveščen glede sestave živil, pozorno izbira živila glede na njihovo hranilno vrednost in skladnost s smernicami zdrave prehrane, obenem pa si želi tudi dobrega okusa. Zato veliko pozornosti in truda usmerjamo v razvoj ne samo za zdravje ugodnih, ampak tudi za okus naših potrošnikov všečnih izdelkov. Sledimo usmeritvi, da mora biti zdravo tudi dobrega okusa, saj bo potrošnik v tem primeru raje posegel po izdelku,« je povedal Danilo Kobal, predsednik uprave Mlinotest.
V Mlinotestu že ob podpisu zaveze odgovornosti o zmanjšanju vsebnosti dodane soli za 5 % zmanjšujejo dodano sol v petih najbolj prodajanih vrstah kruha. Priljubljenost vsem znanega Janezovega hlebca s semeni, ajdovske popoldanske štruce, francoske in primorske štruce ter znanih bobolov je velika in ker se teh vrst kruha zelo veliko poje, bo tudi učinek, ki ga želi zaveza doseči, velik in bo dosegel širok krog potrošnikov. Seveda bodo v prihodnje dani zavezi sledili tudi pri drugih pekovskih izdelkih.
Pekovski izdelki s polnozrnatimi sestavinami so med Mlinotestovimi izdelki že dalj časa, v preteklem letu pa so dali na trg še dve vrsti kruha, ki so ju potrošniki takoj sprejeli za svoji. Govorimo o z zlatim znakom GZS za odlični pekovski izdelek nagrajenem Kraševcu, ovsenem kruhu z orehi, in o Vipavcu, majhnem ovsenem hlebčku preprostega, a močnega značaja. Ta dva odlična izdelka dokazujeta, da mediteranski del Slovenije ni več naklonjen samo belemu kruhu, ampak zelo rad poseže tudi po polnozrnatih izdelkih, če so le-ti seveda zares dobri.
»Tradicija in tradicionalni okusi niso v nasprotju s sodobnimi dognanji o prehrani in izdelkih, ki blagodejno vplivajo na naše počutje in zdravje. Zato v Mlinotestu gradimo na razvoju takšnih izdelkov, ki ohranjajo tradicionalne okuse, ki jih potrošniki cenijo in iščejo še posebej pri kruhu. Z razvojem pa ustvarjamo tudi nove, inovativne izdelke in z mnogimi ne samo sledimo prehranskim trendom, ampak jih soustvarjamo. In seveda sledimo zavezam, ki jih dajemo potrošnikom. Današnji podpis je naša obljuba, da bo tako tudi v prihodnje,« je ob slovesnem podpisu zaveze odgovornosti še izpostavil Danilo Kobal, predsednik uprave Mlinotest.
Dodatne informacije: Mlinotest d. d., 05 364 45 00, info@mlinotest.si