Iskalnik

Kaše

Zvesti smo tradicionalni kulinariki naših krajev, hkrati pa ponujamo najboljše prehranske rešitve za sodobnega človeka. Nepredelane kaše so na novo odkrito bogastvo preteklih generacij. S predhodno obdelavo s paro (instantiziranjem) olajšamo njihovo pripravo v sodobnem, hitrem tempu življenja in vam na vaši mizi ponudimo prehransko bogastvo naših babic.

JEŠPRENJ 1 kg, 500 g

Ječmen je eno od najbolj razširjenih žit. Med luščenjem dobi drugo ime; po luščenju in obdelavi zrna postane ješprenj. Ješprenj uporabljamo pri pripravi ričeta, dodajamo pa ga tudi v druge jedi, kot so zelenjavne juhe in solate, ali pa kot prilogo zelenjavi. V sodobni kuhinji riž vedno pogosteje nadomestimo z ješprenjem.

  • visoka vsebnost prehranske vlaknine
  • za solate, priloge in enolončnice

Povprečna hranilna vrednost na 100 g
Energijska vrednost 1413 kJ / 334 kcal
Maščobe 1,8 g
- od tega nasičene maščobe 0,4 g
Ogljikovi hidrati 64 g
- od tega sladkorji 1,1 g
Prehranske vlaknine 12 g
Beljakovine 9,5 g
Sol <0,01 g

AJDOVA KAŠA 1 kg

Ajda, nekoč pogansko žito, danes vse bolj spoštovana in lahko prebavljiva osnova številnim jedem brez glutena. Je tudi vir vlaknin. Ajdovo kašo lahko uživamo v številnih oblikah, kuhano ali pečeno, za priloge, solate, rižote in sladke jedi.

Povprečna hranilna vrednost na 100 g
Energijska vrednost 1479 kJ / 350 kcal
Maščobe 3,4 g
- od tega nasičene maščobe 0,7 g
Ogljikovi hidrati 64 g
- od tega sladkorji 1,0 g
Prehranske vlaknine 6,2 g
Beljakovine 13 g
Sol <0,01 g
http://www.mlinotest.si/wp-content/uploads/2018/08/hitra-priprava.png

PROSENA KAŠA 500 g HITRA PRIPRAVA

Proso, to drobno žito, ki so ga pridelovali že Kelti in stari Slovani, se dobro ujema z različnimi dodatki. Proseno kašo kuhamo na mleku ali vodi kot samostojno jed, iz zrn ali moke spečemo različne sladice, ji dodamo krompir, kislo zelje, gobe, fižol ali sadje. Iz nje so delali tudi nadeve za klobase. Pripravljena je že v desetih minutah.

  • vsestranska uporaba

Povprečna hranilna vrednost na 100 g
Energijska vrednost 1481 kJ / 354 kcal
Maščobe 3,9 g
- od tega nasičene maščobe 0,9 g
Ogljikovi hidrati 64 g
- od tega sladkorji 2,8 g
Prehranske vlaknine 1,8 g
Beljakovine 13 g
Sol ˂0,01 g
http://www.mlinotest.si/wp-content/uploads/2018/08/hitra-priprava.png

PIRINA KAŠA NAŠE NONE 500 g

Piro, ki so jo v Sloveniji gojili že v Valvasorjevem času, potem pa sčasoma opustili, danes vsa Evropa odkriva kot dobrodejno hrano, saj poleg ogljikovih hidratov vsebuje tudi lahko prebavljive beljakovine. Piro lahko uporabljamo na zelo različne načine: uporabna so cela zrna, kalčki, zrna, obrušena v kašo, stisnjena v kosmiče, zmleta v moko in zdrob. Odlično se sklada z zelenjavo. Pirino kašo lahko pripravimo v dvajsetih minutah.

  • visoka vsebnost prehranske vlaknine
  • vir beljakovin
  • za solate, priloge in 'rižote'

Povprečna hranilna vrednost na 100 g
Energijska vrednost 1427 kJ / 338 kcal
Maščobe 2,6 g
- od tega nasičene maščobe 0,6 g
Ogljikovi hidrati 60 g
- od tega sladkorji 1,8 g
Prehranske vlaknine 8,0 g
Beljakovine 14 g
Sol ˂0,01 g
http://www.mlinotest.si/wp-content/uploads/2018/08/hitra-priprava.png

AJDOVA KAŠA 500 g HITRA PRIPRAVA

Ajda, nekoč pogansko žito, danes vse bolj spoštovana in lahko prebavljiva osnova številnim jedem brez glutena. Je tudi vir vlaknin. Ajdovo kašo lahko uživamo v številnih oblikah, kuhano ali pečeno, za priloge, solate, rižote in sladke jedi. Pripravljena je že v petih minutah.

  • visoka vsebnost prehranske vlaknine
  • vir beljakovin
  • za solate, priloge in 'rižote'

Povprečna hranilna vrednost na 100 g
Energijska vrednost 1479 kJ / 350 kcal
Maščobe 3,4 g
- od tega nasičene maščobe 0,7 g
Ogljikovi hidrati 64 g
- od tega sladkorji 1,0 g
Prehranske vlaknine 6,2 g
Beljakovine 13 g
Sol ˂0,01 g